Valuta:
Netherlands

Verzenden & retouren

U bent verantwoordelijk voor de retourzending. Alle items moeten ongedragen zijn en in dezelfde staat het werd ontvangen. De producten moeten worden teruggestuurd in de originele doos en / of verpakking. Bar code opgenomen in de originele verpakking, dan kunt u ons helpen om uw bestelling te identificeren uw items, zodat uw account met succes kan worden opgenomen.

Om uw bestelling te retourneren, volgt u deze stappen:

Meld u aan bij uw account, klikt u op het item dat moet worden geretourneerd (S) ordernummer.

Controleer de items te worden geretourneerd bij de orde van (S). (Deze optie is niet beschikbaar, als uw bestelling binnen 30 dagen buiten het bereik.)

Klik vervolgens op de "Return het geselecteerde item."

Vul de enquête (als je wilt), klik dan op de rode knop die zegt, aan de onderkant, "vervolgde terugkeer."

De producten moeten worden teruggestuurd in de originele doos en / of verpakking. LPN originele streepjescode in dit pakket, dan kunt u ons helpen om uw bestelling te identificeren uw items, zodat uw account met succes kan worden opgenomen. Als u niet over de originele verpakking, neem dan contact op met uw antwoord email print en uw verzenddoos.

Terug in het retouradres zal verschijnen tijdens het laatste scherm, en een bevestigings e-mail in uw antwoord. Het leverde geen label. Geef het aan voordat u kiest voor express afleveradres duidelijk geschreven in uw tas.

Klant is verantwoordelijk voor alle retour verzendkosten. Zodra uw rendement is verwerkt, ontvangt u een restitutie betaald voor de geretourneerde artikelen terug de oorspronkelijke methode van betaling bedrag. Betaalt geen uitgaande verzendkosten worden niet terugbetaald indien de bestelling wordt geretourneerd.

Het kan ongeveer twee weken duren voordat uw terugkeer pakket ons en ik hun inkomen team bereikt voor verwerking. U wordt verwittigd per e-mail, zodra uw teruggave is toegepast.

Terugbetaling:
De terugbetaling zal worden toegepast op de oorspronkelijke creditcard gebruikt voor aankopen of andere betaalmethodes te maken. Houd er rekening mee dat, afhankelijk van uw financiële instelling kan vereisen extra 2-10 werkdagen na uw krediet wordt toegepast om het terug te vinden op uw verklaring, als je een credit card (tot 30 dagen na de afgifte van de internationale credit card) te gebruiken.

* Opmerking: Om ervoor te zorgen uw rendement is in ons systeem en wij geven uw terugbetaling onverwijld moet het volledige herstel proces te volgen om in te loggen op uw account 18:00 (hierboven beschreven), om een ​​terugkeer bevestiging nummer te verkrijgen (per e -mail) voordat je e-mail uw terugkeer naar ons. We zijn ook blij om u te helpen als je hulp nodig hebt. Of per e-mail contact om 18:00 Customer Loyalty Team. Bovendien, om ten volle te profiteren van de vakantie om de terugkeer te bevorderen, neem dan contact op met onze klantentrouw team, als 30 dagen weg.

We zullen ons uiterste best doen om het item te vinden, maar het is niet een fout wordt teruggestuurd naar ons, een item (S) om verantwoordelijkheid te nemen, kunnen we niet garanderen dat we in staat zijn om het item te vinden zal zijn. Wij adviseren de volgende: Informatie en probeerde aan de vervoerder terug te keren voor terugkeer naar de afzender van het pakket / project, indien mogelijk. Bovendien contact opnemen met de klantenservice, zodat we een melding in uw account kunt zetten.

Alle rechten voorbehouden 2016 Marionvangemert.nl

Copyright © 2018 http://www.marionvangemert.nl. Powered by Online schoenen